نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
راه انتقال زانیولو به تورین چگونه هموار شد؟

راه انتقال زانیولو به تورین چگونه هموار شد؟

 

رسانه‌های ایتالیایی با اشاره به بسته جدید یوونتوس براي جذب نيكولو زانيولو، از ارائه پيشنهادِ انتقال گونزالو هیگواین مهاجم آرژانتیني اين باشگاه به همراه پرداخت مبلغ مابه‌التفاوت قيمت دو بازيكن به رم خبر داده‌اند و مدعي شده‌اند جالوروسی به احتمال فراوان‌ با این درخواست و انتقال زانیولو به تورین موافقت خواهد كرد.

 

به غير از يوونتوس، تاتنهام نيز آماده است تا با پرداخت 23 ميليون يورو به اضافه توبی الدرویرلد (مدافع بلژيكي و 30 ساله زنبق‌هاي سفيد) هافبك 20 ساله جالوروسي را به لندن بياورند.

 

با این همه مشتریان زانیولو تنها به یووه و تاتنهام محدود نمی‌شود؛ اینتر ناتزیوناله نیز تمایل فراوانی دارد تا او را در ازای بسته‌ای مالی همراه با راجا ناینگولان (هافبك سابق رم) به میلان بیاورد.

 

در گفتگوهایی كه میان پاراتیچی با پتراكی در خصوص زانیولو صورت پذیرفته، مدیر تورینی خواستار كاهش میزان حقوق او شده است. با اینكه رمی‌ها هنوز پاسخ مشخصی در خصوص سرنوشت هافبك جوان‌شان در فصل بعد به یووه ارائه نكرده‌اند اما Sportitalia و Il Corriere dello Sport از فراوان بودن احتمال انتقال نیكولو زانیولو به یوونتوس خبر داده‌اند و مدعی شده‌اند كه خود این بازیكن نیز به بیانكونری بی‌میل نیست.

 

جانلوكا پتراكي مدير ورزشي جديد جالوروسي چند روز پيش در كنفرانس مطبوعاتي اين باشگاه در پاسخ به پرسشي در خصوص احتمال ورود گونزالو هيگواين به رم گفته بود: به نظرم کسی كه نسبت به توانایی‌های هيگواين شک دارد، احمق است. او فقط اعتماد به نفس خود را از دست داده است. گونزالو می‌تواند در رم دوباره خودش را پیدا کند؛ اين بهترين راه حل برای اوست. هیگواین می‌تواند همان عملکرد و راهي را در رم طي كند که روزي گابريل باتیستوتا در اينجا پشت سر گذاشت.

 

زانیولو كه فصل گذشته را با 36 بازی در تركیب جالوروسی و به ثمر رساندن 6 گل به همراه 2 پاس منجر به گل به پایان رساند؛ به عنوان بهترین بازیكن جوانِ فصل 2018‐2019 رقابت‌های سری A نیز انتخاب شده است. باشگاه رم قیمت 60 میلیون یورو را برای رضایت دادن به خروج زانیولو اعلام كرده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: